Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of ik in orde ben met mijn bijdragen?

Ga naar e-Mut om te zien of je in orde bent met je bijdragen. Deze informatie kun je ook in al onze kantoren of telefonisch op 02 506 96 11 opvragen.

Hoe kan ik een overzicht van de terugbetalingen van het ziekenfonds verkrijgen?

Je kan makkelijk een overzicht opvragen via het online ledenportaal, e-Mut.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Je kan je gegevens zeer gemakkelijk zelf online wijzigen op e-Mut.

Ga anders naar de verstrekte link als uw beroepsleven en studies (cfr. zelfstandige, baanverlies of einde loopbaan) of uw persoonlijke situatie veranderen.

Het bankrekeningnummer is niet correct. Wat gebeurt er met mijn betaling?

Indien de betaling reeds is gebeurd, dan zullen wij het bedrag indien, de bankrekening gesloten is, opnieuw ontvangen via de bank. We zullen dan op de nieuwe bankrekening het bedrag opnieuw storten. Indien de bankrekening nog geldig is maar men wenst een nieuwe door te geven, dan zullen de volgende betalingen op deze nieuwe rekening gebeuren.

Op e-Mut kunt u heel eenvoudig zelf online uw gegevens wijzigen.

Hoe kan ik roze klevers en/of enveloppen bestellen?

Je kan makkelijk zelf nieuwe roze klevers en enveloppen bestellen via e-Mut, of in een van onze kantoren.