SMS - Algemene vragen

Printvriendelijke versiePDF-versie

Betaal ik voor de sms'en die ik van het ziekenfonds ontvang?

Nee, het ziekenfonds draagt de kosten voor de sms-service. Dit betekent dat je niets betaalt wanneer je een sms ontvangt of 'STOP' antwoordt (bij stopzetting dienstverlening).

 

Op welk gsm-nummer ga ik de sms'en ontvangen?

De sms'en worden gestuurd naar het gsm-nummer dat je ons hebt meegedeeld. Via je e-Mut account kun je controleren of dit nummer nog altijd juist is. Je kunt hiervoor ook steeds langsgaan in een van onze kantoren.

 

Ik woon in het buitenland. Kan ik daar sms'en ontvangen van het ziekenfonds?

Ja, de sms'en kunnen naar het buitenland gestuurd worden zolang wij over je gsm-nummer beschikken.

 

Hoe kan ik de sms-dienstverlening stopzetten?

Je kunt de dienst opzeggen door “STOP” te antwoorden op de laatste sms die je hebt ontvangen (gratis). Opgelet: als je “STOP” antwoordt, krijg je helemaal geen sms'en meer van ons.

 

Wat moet ik doen als ik weer sms'en wil ontvangen nadat ik “STOP” geantwoord heb?

Als je weer sms'en wil ontvangen, neem dan contact met ons op (via het contact center: 02 506 96 11 of ga langs in een van de kantoren). Onze medewerkers zullen dan het nodige doen. 

 

Kan ik antwoorden op de sms'en die het ziekenfonds me stuurt?

Je kunt alleen “STOP” antwoorden op een sms om deze dienst op te zeggen. Andere antwoorden worden niet gelezen of behandeld.